0

خوزستان به پایتخت موکب ها تبدیل شده است

خوزستان به پایتخت موکب ها تبدیل شده است
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز چهارشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، استان خوزستان به پایتخت موکب‌ها تبدیل شده است و مردم، مسئولان و اقشار مختلف با تمام توان خود در تلاش هستند تا سفر ایمن، سالم و خدمات خوبی برای زائرین امام حسین (ع) فراهم کنند.
وی با بیان اینکه نقش نیروهای نظامی و انتظامی در تأمین امنیت و مدیریت ترافیک در محورهای منتهی به پایانه‌های شلمچه و چذابه بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: این نیروها شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا رویداد بزرگ ملی اربعین حسینی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
فرمانده ستاد اربعین قرارگاه مرزی چذابه با قدردانی از تمامی پرسنل خدوم و فداکار نیروی انتظامی که در این مسیر تلاش می‌کنند، بیان داشت: امید است خداوند به همه ما توفیق خدمت‌گزاری و سعادت در دنیا و آخرت عطا کند و ان‌شاءالله این تلاش‌ها به برگزاری هرچه بهتر این رویداد عظیم منجر شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *