0

عامل تیراندازی به یک جوان در گلوگاه دستگیر شد

عامل تیراندازی به یک جوان در گلوگاه دستگیر شد
بازدید 24

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود کلوانی افزود: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح، قدرت نمایی و هنجار شکنی بین ۲ اوباش شهرستان گلوگاه، مأموران پلیس اطلاعات بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: مأموران با اخذ دستور مقام قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و وی را با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و منسجم، کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ کلوانی علت و انگیزه عامل تیراندازی را اختلاف و خصومت شخصی عنوان کرد و افزود: در بررسی سوابق متهم دستگیر شده مشخص شد وی دارای چند سابقه درگیری و شرارت بوده که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی گلوگاه در پایان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان و مال مردم است و افرادی که با اعمال مجرمانه و سلاح سرد و گرم امنیت مردم را خدشه دار کنند با واکنش سخت و قانونی نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *