0

طرح‌های پلیس راهور به صورت سه شیفت عملیاتی و اجرایی می‌شود

طرح‌های پلیس راهور به صورت سه شیفت عملیاتی و اجرایی می‌شود
بازدید 20

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون قنبرزاده امروز در جریان برگزاری دویست و ششمین جلسه پارلمان شهری اظهار کرد: پلیس راهور توانست با بکارگیری تجهیزاتی که توسط شهرداری واگذار شده بود، طرح‌های ترافیکی گسترده‌ای در تبریز اجرا کند.
وی افزود: ترافیک بافت مرکزی، شهرک‌های پرتراکم، ورودی‌های شهر به ویژه مسیر دسترسی فرودگاه تبریز با بهره گیری از خودروهای مجهز به دوربین‌های پلاک خوان و جرثقیل‌های خودروبر، روان سازی شده است.
قنبرزاده ادامه داد: حضور خودروهای دوربین دار اهدایی شهرداری تبریز در محلات متراکم مانند خیابان‌های عباسی و مسیر ۴۵ متری انقلاب موجب مدیریت و کنترل ترافیکی محسوسی شده است.
وی با بیان اینکه طرح‌های پلیس راهور به صورت سه شیفت عملیاتی، اجرایی می‌شود تاکید کرد: هر تخلفی در بافت مرکزی شهر با جریمه روبرو می‌شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه پلیس راهور در تبریز از حالت عادی عملیاتی خارج و به صورت عملیات ویژه اقدام می‌کند ادامه داد: فرهنگ سازی ترافیکی با مشارکت شهرداری تبریز و صدا و سیمای مرکز استان از دیگر اقدامات زیرساختی است که در کاهش بار ترافیکی مؤثر واقع شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *