0

فعالیت ادارات فارس هفته آینده از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح

فعالیت ادارات فارس هفته آینده از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن نعمتی با اشاره به مصوبات جلسه فوق‌العاده شورای مدیریت بحران استان که شب گذشته برگزار شده است، گفت: با حسب تأیید و دستور ایمانیه استاندار فارس، به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی شامل مؤسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها از روز شنبه، ۲۷ مرداد ماه تا پنج‌شنبه، اول شهریور ماه از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.
وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان که دارای شیفت کاری بعد از ظهر هستند با یک ساعت تأخیر شروع به کار خواهند کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: مقرر شد با توجه به تأثیر مثبت همکاری اصناف در مدیریت مصرف انرژی، تعطیلی مراکز و مجتمع‌های تجاری استان با همکاری شرکت‌های توزیع برق استان و شیراز و اتاق اصناف فارس از ساعت ۱۳ تا ۱۷ یک هفته دیگر تمدید شود.
نعمتی تصریح کرد: مدیران موظف هستند کسری ساعت را به صورت دورکاری و با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق مقررات جبران کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: بیمارستان‌ها مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی، مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تأمین کالاهای ضروری، طبق روال قبل به ارائه خدمات می‌پردازند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *