0

نرخ‌نامه و مجوز مراکز اقامتی در سامانه نماد بارگذاری شده است

نرخ‌نامه و مجوز مراکز اقامتی در سامانه نماد بارگذاری شده است
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، حسین امیرکلالی شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد خدمات سفر مشهد اظهار کرد: سامانه Namad.mcth.ir با هدف جلوگیری از گران فروشی مراکز اقامتی و سایت‌های رزرواسیون، شفاف‌سازی قیمت‌ها و فراهم آوردن امکان مشاهده نرخ‌نامه واحدهای گردشگری برای عموم، ایجاد شده و اطلاعات اولیه مسافران در خصوص تأسیسات گردشگری شامل نشانی، درجه، امکانات، خدمات و نرخ‌نامه در سامانه اینترنتی مذکور در دسترس عموم قرار گرفته است.
دبیر قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد ادامه داد: اطلاعات مندرج در سامانه مذکور به صورت مستقیم و آنلاین از سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تأسیسات گردشگری (جانا) استخراج می‌شود و در این سامانه بارگذاری می‌شود.
وی عنوان کرد: کاربران نماد می‌توانند با ورود به سامانه Namad.mcth.ir و انتخاب استان، شهرستان و نوع مرکز شامل هتل، هتل آپارتمان، زائرسرا، متل، اقامتگاه بوم‌گردی و غیره از ستاره یا درجه و نرخ مصوب واحد مورد نظر مطلع گردند تا علاوه بر آگاهی از مجوز داشتن واحد مربوطه مانع از سو استفاده‌های احتمالی درباره افزایش نرخ شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *