0

تأمین برق برای مشترکان لرستانی ۱۰ درصد بیشتر شد

تأمین برق برای مشترکان لرستانی ۱۰ درصد بیشتر شد
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران امیری در سخنانی، اظهار داشت: همه نیروهای شرکت توزیع برق استان لرستان در تلاش هستند تا کوچک‌ترین اختلالی در خدمت‌رسانی به هم استانی‌های گرامی ایجاد نشود.
وی افزود: علی‌رغم افزایش و استمرار بی‌سابقه دمای هوا و فزونی بیش از حد رکورد مصرف برق در کشور با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای عملیاتی و همراهی و همکاری مشترکان بیش از ۱۰ درصد انرژی بیشتری برای مشترکان در استان تأمین شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیرو برق لرستان، ادامه داد: بدیهی است که با افزایش بی‌سابقه دمای هوا و مصرف برق، موجب افزایش میزان وقوع حوادث و محدودیت‌هایی در تأمین برق از طریق خطوط شبکه‌های برق‌رسانی و آسیب به تجهیزات در سطح شبکه‌های برق‌رسانی نیز افزایش می‌یابد.
امیری، بیان کرد: با تلاش کارکنان هرگونه وقوع قطعی برق ناشی از حوادث شبکه با اعزام اکیپ‌های عملیاتی در کمترین زمان ممکن مرتفع می‌شود.
وی تأکید کرد: همکاران ما در تلاش هستند تا هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق هم استانی‌ها ایجاد نشود؛ اما از گذر شرایط فعلی در کنار تلاش‌های ۲۴ ساعته خادمان صنعت برق، نیازمند همراهی و همکاری مشترکان، کاهش مصارف برق غیرضروری و خودداری جدی از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۱ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *