0

۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد خراسان جنوبی آزاد شدند

۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد خراسان جنوبی آزاد شدند
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر، حامد اکبرپور صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از راه‌های بسیاری می‌شود به شاهراه اربعین رسید و مسافر طریق الحسین بود.
وی ادامه داد: یکی پیاده سفر می‌کند به کربلا در اربعین، یکی موکب به پا می‌کند در عمودهای منتهی به کربلا در اربعین، یکی نذری می‌دهد، آن یکی دست دردمندی را می‌گیرد و اما برخی هم پرنده‌های در قفس را در راه اربعین حسین آزاد می‌کند.
اکبرپور افزود: برخی نذری اربعین حسینی آنها آزادی زندانیان دربند است و به طور حتم نیز این خیران با گلریزانی که در اربعین حسینی دارند جزو غایبان حاضر طریق الحسین هستند.
جانشین ستاد دیه خراسان جنوبی بیان کرد: به مناسبت اربعین حسینی ۴ نفر از مددجویان از زندان‌های استان با بدهی حدود ۹۱ میلیارد ریال آزاد شدند.
به گفته وی از این مبلغ حدود ۵۶ میلیارد گذشت شاکی، ۳۱ میلیارد ریال اعسار و حدود ۲۶ میلیارد ریال از محل منابع استان و ستاد دیه کشور پرداخت شد.
اکبرپور خاطرنشان کرد: اکنون ۵۲ نفر زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان داریم که امید است با کمک خیران استانی و گذشت شکات بتوانیم زمینه آزادی این زندانیان جرایم غیر عمد را نیز فراهم کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *