0

سایت تیراندازی در شهرهای مازندران ایجاد می شود

سایت تیراندازی در شهرهای مازندران ایجاد می شود
بازدید 16

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسکندرنیا صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه برای بومی‌سازی و تبیین ورزش تیراندازی باید تلاش کرد گفت: بیش از ۲۰ مسابقه اهداف پروازی در استان برگزار شده است.
وی شمار مسابقات اهداف ثابت ۴۰ مورد بیان کرد و گفت: انجام کارهای فرهنگی ورزشی هزینه بر است و بودجه‌ای در این زمینه وجود ندارد.
وی با اظهار اینکه هنوز نتوانستیم هدف اصلی را روی ریل قرار دهیم، گفت: ایجاد سایت مرکزی و جامع تیراندازی در استان از جمله اهداف اصلی است که هنوز محقق نشده است.
رئیس هیأت تیراندازی استان مازندران با بیان اینکه مکان‌های پیش‌بینی شده یا از نظر فنی ایراد داشت و یا استانداردهای مورد نیاز را نداشت، افزود: برای این ورزش حساسیت‌های فنی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
اسکندرنیا با عنوان اینکه مازندران دارای بهترین ورزشکاران لژیونر در رشته تیراندازی است ادامه داد: در المپیک پاریس هانیه رستمیان نماینده استان و ایران در این رقابت‌ها حضور داشت.
وی گرانی تجهیزات و سلاح را از جمله مشکلات فراروی ورزش تیراندازی ذکر کرد و با تاکید بر اینکه باید در شهرهای استان سایت تیراندازی تعریف شود، ادامه داد: همچنین طی توافق با سپاه کربلا مقرر شد سالن‌هایی را که در اختیار دارند برای ورزش تیراندازی نیست در نظر گرفته شود.
وی از شناسایی استعدادهای در رشته تیراندازی با اهداف ثابت و پروازی در استان خبر داد و گفت باید نیروی جوان را به سمت ورزش تیراندازی سوق دهیم و بتوانیم از ظرفیت آنان استفاده کنیم

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *