0

شناسایی ۳۶۴ هزار مترمکعب مصرف غیرمجاز آب در مشهد

شناسایی ۳۶۴ هزار مترمکعب مصرف غیرمجاز آب در مشهد
بازدید 18

حسین اسماعیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهار ماهه ابتدایی سال جاری بالغ بر ۳ هزار انشعاب غیرمجاز آب توسط همکاران ما شناسایی شده که طبق کارشناسی‌های به عمل آمده ۳۶۴ هزار و ۳۸ مترمکعب میزان حجم آبی بوده که به صورت غیرمجاز استفاده شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با بیان اینکه این میزان آب مصرف شده به صورت غیرمجاز، معادل مصرف آب حدود ۸ هزار خانواده است، اظهار کرد: مصارف و برداشت‌های غیرمجاز، یکی از مهم‌ترین عوامل هدر رفت آب در شبکه توزیع بوده و در این بین، انشعابات غیرمجاز باغ ویلاها رقم قابل توجهی را شامل می‌شود به صورتی که بیش از یک سوم انشعابات غیرمجاز کشف شده در بخش باغ ویلاها است.
وی افزود: پدیده زشت آب دزدی و انشعاب غیرمجاز اساساً موجب اختلال در شبکه آبرسانی شده و بروز آلودگی‌های مختلف را نیز در آب شرب به همراه دارد؛ از این رو شناسایی انشعابات غیرمجاز با جدیت در دستور کار این شرکت قرار دارد و با متخلفین، برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *