0

مازندران فاقد اطلس سرمایه گذاری خارجی است

مازندران فاقد اطلس سرمایه گذاری خارجی است
بازدید 18

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری صبح شنبه در حاشیه جلسه جذب سرمایه گذاری خارجی استان گفت: مازندران به دلیل تنوع و تعدد سرمایه گذاری فرصت‌های زیادی دارد اما سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در حد ظرفیت استان نبود و باید بسترها و زمینه‌های فرهنگی پذیرش را داشته باشیم و سرمایه گذار مستقیم ورود کند.
وی بخش بندی کشورها برای سرمایه گذاری را امری مهم برشمرد و گفت: باید ظرفیت سرمایه گذاری استان به سفرای خارجی اعلام شود و استان در زمینه‌های مختلف فرصت‌های زیادی برای همکاری بینابینی و مشترک دارد.
استاندار مازندران یادآور شد: همچنین لازم است در ادارات کل، رابط یا مشاور بین المللی وجود داشته باشد تا بتواند با نمایندگی وزارت امور خارجه ارتباط داشته باشد.
نوری با عنوان اینکه مازندران می‌تواند از ظرفیت سرمایه گذرای خارجی برای تولیدات بیشتر استفاده کند، گفت: تصویب منطقه آزاد نیز می‌تواند فرایند سرمایه گذاری را توسعه بخشد.
استاندار مازندران درباره مشکلات سرمایه گذاران خارجی گفت: در حال حاضر ظرفیت‌های استان به خوبی معرفی نشده است و اطلس سرمایه گذاری در استان وجود ندارد و با آنکه فرصت‌ها استخراج شد باید به اطلس تبدیل شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *