0

دوره‌های آموزشی هنر در استان بوشهر برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی هنر در استان بوشهر برگزار می‌شود
بازدید 17

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرحیم افروغ اظهار کرد: برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی فرصت‌های لازم را جهت حمایت بهتر از آثار تولید شده هنری با هدف تقویت اصولی و بیشتر حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان‌ها فراهم آورده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: برگزاری دوره‌های آموزش رایگان هنر در مناطق کم برخوردار نیز از جمله برنامه‌های طرح قرارگاه شهید آوینی است که در استان بوشهر در حال اجراست.
وی افزود: دوره‌های آموزش هنر برای همه در استان بوشهر در شش شهرستان دشتی، دشتستان، دیلم، دیر، کنگان و شهر چغادک بندر بوشهر برای متقاضیان ۱۵ سال به بالا برگزار خواهد شد.
افروغ افزود: طراحی پایه، عکاسی با موبایل، فن بیان و گویندگی، دوخت‌های سنتی و آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی از جمله دوره‌هایی هستند که در شش شهرستان برگزار خواهد شد.
افروغ در خصوص زمان اجرای دوره‌ها افزود: دوره‌های یاد شده در شهرستان‌های دیلم، دشتی و دشتستان شروع شده و در ادامه این دوره‌ها در شهرستان‌های دیر، کنگان و در شهر چغادک بوشهر هم برگزار خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *