0

بیش‌ از هشت میلیون انواع وسیله نقلیه از جاده های مرکزی عبور کردند

بیش‌ از هشت میلیون انواع وسیله نقلیه از جاده های مرکزی عبور کردند
بازدید 21

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرکزی، پس از استان‌های تهران و البرز سومین استان پرتردد کشور از لحاظ ورودی و خروجی است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: آزادراه ساوه به تهران، بزرگراه اراک به سلفچگان و بزرگراه اراک به توره، پر ترددترین محورهای این استان در ۱۰ روز اول طرح اربعین بودند.
جهانی بیان کرد: بر اساس تحلیل داده‌های ۷۰ دستگاه سامانه تردد شمار آنلاین منصوب در راه‌های استان مرکزی، بیش از هشت میلیون انواع وسایل نقلیه در این بازه زمانی عبور کرده‌اند.
وی گفت: از این میزان تردد ۵۲ هزار و ۱۸۱ تردد مربوط به عبور ناوگان اتوبوسی بوده که نسبت مدت به مشابه سال قبل ۸ درصد رشد داشته است.
جهانی با اشاره به آمار تجمیعی جابه جایی زوار از استان مبدأ (مرکزی) به پایانه‌های مرزی گفت: از ابتدای طرح اربعین تاکنون ۹۱۳۳ زائر توسط ۳۶۸ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی این استان جابه‌جا شده‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *