0

اعلام اسامی شعب پست‌بانک برای فروش ارز اربعین در هرمزگان

اعلام اسامی شعب پست‌بانک برای فروش ارز اربعین در هرمزگان
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، کیانوش هاشم زایی در این خصوص اظهار کرد: شعبه مرکزی بندرعباس و خلیج فارس و شعب رودان، حاجی آباد، میناب و بندرلنگه باجه‌های بانکی روستایی حسن لنگی، سرخون، محله نوایسین، تازیان پایین، اسلام آباد، برنطین، هشتبندی، دهستان، جائین، سرچاهان، هاشم آباد و طاشکوییه از باجه‌های فروش ارز اربعین هستند.
این مقام بانکی اضافه کرد: باجه‌های چاه اسماعیل، تیاب، جنگان، نیرایی و کریان از دیگر باجه‌های ارائه این خدمت هستند.
وی ادامه داد: علاوه به شعب و باجه‌های پست بانک، زائران اربعین از طریق نصب و ثبت نام در نرم افزار “بله ” می‌توانند به صورت غیرحضوری برای دریافت ارز اقدام کنند.
مدیر شعب پست بانک هرمزگان خاطرنشان کرد: برای خرید ارز اربعین اصل کارت ملی، گذرنامه یا برگ تردد معتبر برای اربعین و ثبت نام در سامانه سماح الزامی است که برای زائران پنج تا ۱۵ سال، اصل شناسنامه نیز به جای کارت ملی قابل قبول است.
هاشمی زایی یادآور شد: علاوه بر روزهای عادی در ساعات اداری، روزهای جمعه نیز از ساعت هفت تا ۱۰ صبح ارز اربعین در شعب و باجه‌های پست بانک عرضه می‌شود و ارائه این خدمت تا چهارم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *