0

ساخت هنرستان‌ در دستور کار آموزش و پرورش اصفهان قرار گیرد

ساخت هنرستان‌ در دستور کار آموزش و پرورش اصفهان قرار گیرد
بازدید 17

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی مدینه با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در راستای بهسازی مدارس اظهار کرد: مدرسه مرکز تعلیم و تربیت آینده‌سازان است و اگر بخواهیم اخلاق‌مداری، روح معنویت و ایمان در دانش‌آموزان متبلور و تقویت شود و آینده خوب برای کشور متصور شویم، باید بیشتر به مدرسه، معلم و والدین توجه کنیم.
وی ادامه داد: تاکنون با تلاش و حمایت‌های خیران مدرسه‌ساز، بسیاری از مدارس بازسازی، تجهیز و نوسازی شدند و این اقدام آنها در کشور کم‌نظیر است.
معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره آموزش و پرورش اصفهان معتقد است که ایمن‌سازی مدارس اصفهان در اولویت آموزش و پرورش استان اصفهان است، البته در مناطقی از استان به دلیل مهاجرت نیاز به ساخت مدرسه داریم و اکنون یک میلیون دانش‌آموز در ۵۵۰۰ مدرسه استان اصفهان مشغول تحصیل است.
وی با بیان اینکه احداث هنرستان‌ها را در استان در پی استقبال مطلوب والدین و دانش‌آموزان اصفهان و همچنین نیازسنجی اشتغال‌زایی ضرورت دارد، گفت: برای پیشبرد اهداف و توانمندسازی دانش آموزان، باید ساخت و تأمین تجهیزات هنرستان‌ها در دستور کار قرار گیرد و مدرسه‌سازی اقدامی جهادی برای دستیابی به آینده‌ای روشن است.
مدینه افزود: طی این سال‌های اتفاقات چشمگیری در آموزش و پرورش اجرایی شده که تاکنون شاهد چنین رویدادهایی نبودیم، به‌طوری‌که تعداد قابل توجهی کلاس درس به همت خیران در استان اصفهان ساخته شد و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.
وی یادآور شد: با ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهید ملک‌حسین رئیسی شاهد رفع نیاز منطقه‌ای، دانش‌آموزان هستیم تا بتوانند با سهولت به تحصیل مشغول شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *