0

واژگونی خودرو عامل ۳۰ درصد مرگ و میر در جاده‌های اصفهان است

واژگونی خودرو عامل ۳۰ درصد مرگ و میر در جاده‌های اصفهان است
بازدید 23

سرهنگ علی مولوی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان پلیس راه، از ابتدای سال جاری تاکنون در تصادفات، واژگونی‌ها بالاترین سهم را در تعداد جان باختگان در راه‌های برون شهری به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: باید توجه داشت که سرعت بالا مهم‌ترین عامل برای واژگونی خودرو است چرا که در سرعت بالا راننده کنترل لازم را بر روی خودرو ندارد.
رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: از نیمه دوم مردادماه ۳۰ درصد از جان باختگان راه‌های برون شهری استان به علت واژگونی خودرو جان خود را از دست داده و ۳۱ درصد هم به همین علت مصدوم شده اند.
وی با تاکید بر رعایت فاصله طولی و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شاهد افزایش سفرهای تابستانی هستیم، رانندگان از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی که منجر به واژگونی خودرو می‌شود خودداری و در مکانی مناسب استراحت و سپس ادامه مسیر دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *