0

آتش سوزی منزل مسکونی در اصفهان/۲ نفر مصدوم شدند

آتش سوزی منزل مسکونی در اصفهان/۲ نفر مصدوم شدند
بازدید 19

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.
وی با بیان اینکه این آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان ادیب اتفاق افتاده بود، تصریح کرد: بر این اساس ۲ اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های شماره ۶ و ۹ به محل حریق اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ابراز کرد: بر اثر وقوع این آتش سوزی وسایل در منزل مسکونی طعمه حریق شده بود و دود کل ساختمان که ۲ نفر ساکن داشت را در بر گرفته بود که بلافاصله آتش نشانان پس از حضور در محل اقدام به جست و جو و اطفا حریق و تخلیه دود کردند.
وی اضافه کرد: یکی از ساکنان در لحظات اولیه از منزل خارج اما نفر دوم پشت آتش و دود گرفتار شده بود و آتش نشانان با فداکاری فرد گرفتار را به بیرون انتقال داده و وی را که حال مساعدی نداشت با گذاشتن دستگاه تنفسی حیات دوباره بخشیدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *