0

۹ موکب اوقاف یزد از زوار اربعین پذیرایی می‌کنند

۹ موکب اوقاف یزد از زوار اربعین پذیرایی می‌کنند
بازدید 18

حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۹ موکب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی فراهم شده است گفت: دو موکب در مرز چذابه با نام موکب سیدالشهدا (ع) اوقاف و همچنین موکب العباس امامزادگان مهردشت از ابرکوه، آماده پذیرایی از زائران هستند.
حجت الاسلام صادقی به مواکب مستقر در کشور عراق اشاره کرد و افزود: موکب امامزاده جعفر (ع) در کربلا جنب مقبره حر، موکب الرضا وابسته به آستان مقدس شاهزاده فاضل (ع) در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین، موکب جوانان سیدالشهدا مبارکه وابسته به امامزاده عبدالله (ع) بافق و موکب بقعه متبرکه سید عباس (ع) خاتم (ع) به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد بیان کرد: امسال در مدت ۲۰ روز فعالیت مواکب اوقاف استان برای اسکان، پذیرایی، پخت نان گرم، بهداشتی و استحمام و… زائران برپا شده است.
وی با تأکید بر اینکه فعالیت موکب‌های وابسته به امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد آغاز شده، گفت: روز شنبه آخرین موکب اوقاف از یزد در مرز چذابه و نقطه صفر مرزی برپا شده و آماده خدمت رسانی به زائران است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *