0

محفل قرآنی در ۵ منطقه محروم آذربایجان غربی برگزار می شود

محفل قرآنی در ۵ منطقه محروم آذربایجان غربی برگزار می شود
بازدید 17

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نوروزی، در این زمینه با اشاره به برنامه‌های گروه قرآن و عترت، اظهار کرد: برگزاری محفل قرآنی در ۵ منطقه محروم استان، کمک به مؤسسه سراج برای تولید محتوای اربعین و کمک به گروه تواشیح و مدیحه سرایی برای تولید و اجرای تواشیح از جمله برنامه‌ها است.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و رسانه نیز افزود: رونمایی از کتاب و شعرخوانی با مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی در ۳۱ مرداد ماه، برگزاری برنامه پویش عکس خانوادگی و خاطره نویسی با مشارکت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و نظارت بر اجرای آن، کمک به موکب مستقر در شهر مرزی بازرگان و کمک به زائرین اهل سنت از جمله برنامه‌های این معاونت است.
نوروزی کمک و نظارت بر اجرای دو مورد نمایش تعزیه در استان، کمک به چاپ عکس و برپایی نمایشگاه در مسیر زائرین در مرز تمرچین کمک به تولید و انتشار فیلم کوتاه سَس در فضای مجازی و تولید سرود برای انتشار در فضای مجازی از جمله برنامه حوزه هنری و سینمایی این اداره کل است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: محرم ماهی است که انسانیت در آن تجلی یافت و امروز وظیفه داریم که فرزندان این سرزمین را با درس‌های عاشورا آشنا کنیم و کمک کنیم تا مفاهیمی مانند آزادگی، ظلم ستیزی، ایثار، مردانگی و اخلاق را درک کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *