0

امدادرسانی اورژانس خراسان جنوبی به ۴۱۸ زائر حسینی در مرز مهران

امدادرسانی اورژانس خراسان جنوبی به ۴۱۸ زائر حسینی در مرز مهران
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباسی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰ کارشناس فوریت‌های پزشکی با ۵ دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استان خراسان جنوبی جهت تقویت امدادرسانی و همکاری در پوشش مراسم اربعین ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۷ مرداد به مرز مهران استان ایلام اعزام شدند.
وی با بیان اینکه بدرقه این کاروان با حضور ریاست اورژانس استان و مسؤلین ستادی اورژانس انجام شد گفت: این گروه ۲۰ نفره که کاملاً داوطلبانه و با روحیه جهادی به مرز اعزام شده‌اند تا ۹ شهریور به مددجویان و زائران حسینی امدادرسانی خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: با گذشت نیمی از مدت زمان مأموریت فوق تا امروز به ۴۱۸ نفر از زائران حسینی امدادرسانی شده است که ۶۳ نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل و ۳۵۵ نفر درمان در محل شده‌اند.
عباسی یادآور شد: گروه اعزامی اورژانس استان بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و در نتیجه پیشگیری از حوادث جاده‌ای تاکید دارند تا شیرینی این ایام با حوادث ناگوار جاده‌ای برای هیچکدام از زائران حسینی تلخ نشود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *