0

احداث ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی طی ۳۳ ماه در هرمزگان

احداث ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی طی ۳۳ ماه در هرمزگان
بازدید 22

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید سلحشور در این خصوص اظهار کرد: در حوزه راه از ۲۸ پروژه راه‌سازی که شامل پروژه‌های راه‌سازی و ساختمان‌های عمومی می‌شود تعداد ۱۴ پروژه مربوط به راه‌سازی بوده و ۱۰۱ کیلومتر راه طی سه سال گذشته به ارزش ۲ هزار و ۹۶۹ میلیارد تومان اجرا شده است.
وی اضافه کرد: در این مدت ۵۶ کیلومتر راه در حوزه بزرگراه، ۴۱ کیلومتر راه اصلی به بهره‌برداری رسیده است. دو دهانه پل و راه‌های طرفین آن به ارزش ۱۹۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.
سلحشور وضعیت پیشرفت کریدور جنوب کشور در هرمزگان را تشریح کرد: کل کریدور جنوب کشور یک هزار و ۸۵۰ کیلومتر است که ۸۳۵ کیلومتر آن در هرمزگان است؛ ۳۹۹ کیلومتر در غرب استان و ۴۳۸ کیلومتر در شرق استان قرار دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه پیشرفت کریدور جنوب کشور در غرب استان چشمگیر بوده است، اظهار کرد: ۲۶۲ کیلومتر راه ایجاد شده و تنها ۱۳۷ کیلومتر در غرب استان باقی مانده است. در شرق استان وضعیت متفاوت است و پیشرفت به کندی انجام شده و۳۳۰ کیلومتر دیگر باقی مانده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *