0

زیرساخت های مرز مهران متحول شده است

زیرساخت های مرز مهران متحول شده است
بازدید 18

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از مرز مهران اظهار کرد: در ایام اربعین امسال امکانات خوبی در مرز بین‌المللی مهران برای تردد آسان زائران حسینی تدارک دیده شده است‌.
وی بیان کرد: در جریان بازدید به عمل آمده از مرز مهران و نحوه خدمات‌رسانی به زوار، آنچه از گفته‌های مردم مشاهده شد رضایتمندی بسیار خوب از کارها و خدماتی است که توسط نیروهای مختلف برای زائران انجام می‌شود.
کولیوند عنوان کرد: تردد زائران نسبت به اربعین سال گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته که این امر نشان از برنامه‌ریزی و افزایش امکانات به منظور تردد آسان زائران در ایران و عراق است.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: حادثه ترافیکی داشتیم که بلافاصله توسط جمعیت هلال‌احمر با همکاری اورژانس و حشد الشعبی عراق، امدادرسانی به زائران حادثه دیده انجام شد.
وی گفت: در مرزهای هشت گانه نیز بیش از ۴۰ هزار نیروی امدادگر و داوطلب جمعیت هلال‌احمر در حال خدمات‌رسانی به زائران هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *