0

یکی از نشانه‌های مؤمن زیارت اربعین است

یکی از نشانه‌های مؤمن زیارت اربعین است
بازدید 14

محمد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در روایت آمده است که یکی از علائم و نشانه‌های مؤمن زیارت اربعین است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به ثواب و ارزش والای زیارت اربعین اشاره کرد و گفت: در هر قدمی که زائر سیدالشهدا (س) به سمت زیارت بر می‌دارد ثواب یک حج و یک عمره در نامه اعمال او نوشته می‌شود.
وی بیان کرد: مردم مؤمن و ولایتمدار مشهد مقدس در روز اربعین سیدالشهدا از ۷ صبح تا ۱۰ شب در اجتماع باشکوهی در میدان ۱۵ خرداد پس از زیارت اربعین سیدالشهدا و مراسم عزاداری و نوحه خوانی و سینه زنی به سمت بارگاه امام رضا (ع) حرکت و در رواق امام خمینی حرم مطهر از فرمایشات سخنرانان این مراسم بهره مند خواهند شد.
سلطانی خاطر نشان کرد: در همین راستا امور مساجد و هیأت‌های مذهبی در طول مسیر ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی، پایگاه‌های مداحی و عزاداری را برپا و این موکب ها به زائران خدمت رسانی می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان گفت: مردم ولایتمدار مشهد که از زیارت اربعین جا ماندند، با حضور در این مراسم از زیارت امام رضا (ع) می‌توانند بهره مند شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *