0

زیرساخت‌ مناسب جاده ای در باشماق فراهم شد/روکش ۱۴۷کیلومتر آسفالت

زیرساخت‌ مناسب جاده ای در باشماق فراهم شد/روکش ۱۴۷کیلومتر آسفالت
بازدید 17

فرزاد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان برای تأمین زیرساخت‌های مناسب برای دسترسی به مرز باشماق از مسیرهای مواصلاتی اقدامات مؤثری انجام داده است.
وی افزود: در این راستا اداره نگهداری راه در بحث روکش راه‌های اصلی و فرعی که منتهی به مرز باشماق است امسال ۱۴۷ کیلومتر روکش را با ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار تعریف کرده است که بخش عمده مسیر در محور سنندج به مریوان هم در جاده قدیم و هم جاده جدید بوده است.
حسنی ادامه داد: در بحث ایمنی راه نصب تابلو و علائم رانندگی، خط کشی و نیوجرسی گذاری و ارتقا حفاظ میانی مسیر مواصلاتی استان ۵۲ میلیارد تومان هزینه شده است و در مسیر کل استان ۱۴۰۰ متر خط کشی انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در مسیر سنندج-مریوان نزدیک به ۲۵۰ کیلومتر خط کشی و سایر عواملی که به بحث ایمنی از جمله بحث تابلو و علائم و نیوجرسی گذاری بوده است انجام شده و در خود سایت پایانه مرزی باشماق نیز آماده سازی موکب ها تسطیح و رگلاژ اراضی که در اختیار سایر دستگاه‌ها بوده همکاری لازم صورت گرفته است..
وی تاکید کرد: تأمین پارکینگ خودرو برای زائرین، تسهیل عبور و مرور زائر در پایانه مسافری، امکانات و تجهیزات الکترونیکی و مورد نیاز گذر نامه را در دستور کار داشته ایم و امیدواریم زائرین مرز باشماق را برای تردد به سمت کربلای معلی انتخاب کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *