0

رگبار شدید باران در ارتفاعات هرمزگان

رگبار شدید باران در ارتفاعات هرمزگان
بازدید 16

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد حسن زاده اظهار کرد: در ادامه ناپایداری‌های جوی و دریایی اعلام شده بر اثر تداوم فعالیت سامانه مونسونی در استان، همچنان شاهد رگبار نسبتاً شدید باران همراه با رعد و برق در ارتفاعات خواهیم بود.
حسن‌زاده با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی جوی و هشدار زرد دریایی، افزود: از امروز سه شنبه ۳۰ مردادماه تا جمعه، توصیه می‌شود هرمزگانی‌ها در تمام مناطق برای فعالیت‌های کوهنوردی یا چرای دام به ارتفاعات نروند و تفریحات دریایی را به زمان دیگری موکول کنند.
وی از پیش‌بینی رگبار پراکنده صبحگاهی در مناطق مرکزی و ساحلی به ویژه تنگه هرمز خبرداد و گفت: همچنین افزایش سرعت باد مواج شدن دریا را درپی خواهد داشت که تردد شناورهای مسافری، باری و تجاری را با اختلال مواجه می‌کند و لازم است دریانوردان، صیادان و آبزی پروران توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تأکید داشت: مردم حاجی آباد، بشاگرد، بستک، رودان، خمیر، بندرلنگه، بندرعباس، قشم، پارسیان و سواحل مراقب بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن موقت مسیل‌ها باشند و در حاشیه رودخانه‌ها اتراق نکنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *