0

افزوده شدن یک دستگاه جرثقیل ۱۲۰ تنی به ظرفیت تجهیزاتی بندرلنگه

افزوده شدن یک دستگاه جرثقیل ۱۲۰ تنی به ظرفیت تجهیزاتی بندرلنگه
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی سالاری با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای افزایش توان عملیاتی، ایمنی و تخلیه و بارگیری کالا و ارتقای سطح خدمات بندری به صاحبان کالا و مالکان شناورها یک دستگاه جرثقیل راهبردی ۱۲۰ تنی از بندر نوشهر انتقال و به ظرفیت تجهیزاتی بندر لنگه افزوده شد.
وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های کلان دولت مبنی بر توسعه دریامحور، ظرفیت‌سازی و ایجاد زیرساخت‌ها در بنادر کشور، سازمان بنادر و دریانوردی در راستای توسعه اقتصادی، ایجاد فرصت‌های جدید شغلی و افزایش ظرفیت‌های عملیاتی این جرثقیل به ظرفیت بندر لنگه اضافه شده است.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به اینکه بنادر غرب استان طلایه‌دار تخلیه و بارگیری و صادرات کالاهای یخچالی در بین بنادر ایران، سکاندار ترانزیت خودروی ایران و پرترددترین بندر کشور است، افزود: با الحاق این جرثقیل ۱۲۰ تنی به تجهیزات عملیاتی این بندر، توان عملیاتی بندر ارتقا یافته که علاوه بر تسریع در روند تخلیه و بارگیری کالاها، رضایت صاحبان کالا و شرکت‌های کشتیرانی را در پی خواهد داشت.
وی اضافه کرد: با توجه به نقش محوری این منطقه در اقتصاد کشور و اینکه اقتصاد کشور به نوعی به تجارتی که در منطقه غرب استان هرمزگان صورت می‌گیرد، گره خورده و تمام تلاش خود را برای توسعه، بهسازی و پیشرفت منطقه غرب استان هرمزگان انجام خواهیم داد تا زمینه پذیری مدیریت بنادر و دریانوردی بندرلنگه و غرب استان هرمزگان افزایش پیدا کرده و این مهم با جدیت دنبال خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *