0

هدررفت آب ۳۰ لیتری محلات با تعویض خط لوله فرسوده رفع می شود

هدررفت آب ۳۰ لیتری محلات با تعویض خط لوله فرسوده رفع می شود
بازدید 18

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ترکیان ظهر سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه هدف رسانه‌ها را توسعه و پیشرفت شهر و گسترش رفاه مردم دانست و اظهار کرد: قلم رسانه به رفع سریع‌تر مشکلات کمک می‌کند و تعامل و گفت و گوی بیشتر رسانه‌ها با دستگاه‌ها و پاسخگویی مدیران می‌تواند راهگشا باشد.
وی با تاکید بر ضرورت تعامل بیشتر رسانه‌ها و مدیران ادامه داد: همه به عنوان یک تیم، مسؤول پاسخگویی به مردم هستیم و تمام دستگاه‌های اجرایی مکلفند پاسخگوی دغدغه خبرنگاران که مطالبه‌گر درخواست‌های مردم هستند، باشند هر چند در گذشته این پاسخگویی وجود نداشت اما باید این رویه اشتباه تغییر پیدا کند تا به ایجاد شفافیت کمک کنیم.
ترکیان با تاکید بر انسجام در مطالبه‌گری در شهرستان، افزود: اگرچه ممکن است در برخی اقدامات نارسایی‌هایی وجود داشته باشد اما تلاش می‌کنیم کارها را بدون نگرش سیاسی، حزبی و جناحی پیگیری کنیم و مطالبه‌گری رسانه‌ها باید حاصل گفتگو و قانونمند بوده تا بتوان آن را به درستی پیش برد و با ایجاد ساز و کار درست و ارائه راهکار، پاسخگوی تمام بخش‌ها بود.
فرماندار محلات با اشاره به وجود مشکل آب در این شهرستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا سهم شهرستان از سد کوچری با اقدام اصولی تثبیت شود و پرت آب حدود ۳۰ لیتری محلات از طریق تعویض حدود ۷ کیلومتر خط لوله فرسوده برطرف خواهد شد همچنین بخش زیادی از مشکلات آب شرب محلات از طریق اصلاح شبکه آب، مطالعه درست در مورد محل مخازن و اصلاح فشار آن رفع می‌شود.
وی گفت: در ارتباط با معدن خورهه باید ابعاد مختلف پروانه بهره‌برداری، زیست محیطی، منابع طبیعی و میراث فرهنگی بررسی شود و استعلامات لازم گرفته شود اگرچه قانون معادن مشکلاتی دارد اما نسبت به حقوق مردم و معدن دار باید با انصاف رفتار شود.
فرماندار محلات با اشاره به پیش‌بینی ساخت ۲۸۸ واحد مسکونی در فاز دوم طرح اقدام ملی مسکن، اظهار کرد: تا حدود یک ماه آینده، مرحله سفت‌کاری ۹۰ واحد از این فاز به پایان رسیده و واحدها نیز به صورت گروه ساخت تحویل افراد می‌شود تا ادامه مراحل ساخت از طریق مردم انجام شود.
ترکیان ادامه داد: بهداشت و درمان، منابع آبی، معادن و حقوق دولتی، اصناف، راه‌ها و مسکن از اولویت‌های کاری در این دوره است و تلاش می‌کنم تا حقوق دولتی معادن به شکل واقعی به شهرستان تعلق گیرد و باید اذعان کرد سال جاری ۴۵ میلیارد تومان اعتماد از محل حقوق دولتی به این شهرستان اختصاص یافته است.
وی با تاکید بر ضرورت مصرف حقوق دولتی در امور زیربنایی، افزود: حدود ۲۰ میلیارد از این هزینه صرف دوبانده کردن محور محلات به دلیجان حدفاصل میدان امام خمینی (دوراهی باقرآباد) تا روستای نخجیروان خواهد شد و بخش قابل توجهی نیز صرف لایروبی قنوات شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *