0

همه دستگاه‌ها در اجرای سریع طرح‌های نهضت ملی مسکن پای کار باشند

همه دستگاه‌ها در اجرای سریع طرح‌های نهضت ملی مسکن پای کار باشند
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی در جلسه شورای مسکن استان زنجان با بیان اینکه مقوله مسکن بسیار مهم و با اهمیت است و در اولویت اجرا قرار دارد، ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن در راستای خانه‌دار شدن مردم توسط دولت سیزدهم اجرا شد.
وی با بیان اینکه برخی مشکلات ایجادشده در مسیر اجرای این طرح بالادستی است، بیان کرد: این طرح بزرگ در سطح ملی تعریف شده است و باید برای اجرای موفق آن همه دستگاه‌ها با تمام ظرفیت وارد عمل شوند.
استاندار زنجان گفت: همه دستگاه‌ها در اجرای مطلوب و سریع طرح‌های نهضت ملی مسکن استان به‌صورت هدفمند پای کار باشند و از حداکثر توان خود برای اجرای مطلوب کارها استفاده کنند.
افشارچی با بیان اینکه خانه‌دار کردن مردم هدف مهم دولت است و مسئولان باید در این زمینه مدیریت لازم را داشته باشند، اظهار کرد: دستگاه‌های عضو شورای مسکن استان، برنامه‌های را با هدف خانه‌دار شدن مردم هماهنگ و اجرا کنند.
وی بر لزوم تسریع در روند پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان توسط شبکه بانکی تاکید و اضافه کرد: در پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی هم مساعدت لازم توسط بانک‌ها شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *