0

۲۷۰ دستگاه اتوبوس وارد خطوط برون‌شهری خراسان رضوی شد

۲۷۰ دستگاه اتوبوس وارد خطوط برون‌شهری خراسان رضوی شد
بازدید 17

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی یعقوبی اظهار کرد: ۷۰ درصد اتوبوس‌های خود را به مرزهای غربی اختصاص داده‌ایم و پیش‌فروش بلیت از اول مردادماه آغاز شده است و در این لحظه اگر وارد سایت شوید، می‌توانید به‌راحتی بلیت تهیه کنید.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌رضوی افزود: خطوط دیگری نیز برای نجف باز کردیم. تمامی برنامه‌ها و اقدامات ما به‌خوبی در حال انجام است و مسافران به‌راحتی می‌توانند بلیت تهیه کنند.
وی با تأکید بر این موضوع که اکنون زائران مشهدی می‌توانند به‌راحتی بلیت تهیه کنند، گفت: از فردا، برای عزیمت اتباع اقدام خواهیم کرد.
یعقوبی ادامه داد: برای جلوگیری از کمبود احتمالی ناوگان برون‌شهری، ۲۷۰ دستگاه اتوبوس وارد خطوط برون‌شهری خراسان‌رضوی کردیم.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در این حوزه، چالش‌هایی وجود دارد؛ اما شرایط امسال بسیار عالی بوده و بیشتر از دو روز چالش نداشتیم و البته چالش‌ها به‌سرعت حل شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *