0

اعزام ۵۰ مددجوی بهزیستی سیرجان به کربلای معلی

اعزام ۵۰ مددجوی بهزیستی سیرجان به کربلای معلی
بازدید 16

به گزارش خبرگزاری مهر، حسنعلی بردستانی صبح چهارشنبه با اعلام این خبر اظهارکرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی مذهبی مجموعه بهزیستی، اعزام مددجویان تحت حمایت به سفرهای زیارتی از جمله کربلای حسینی و مشهد مقدس است.
وی ادامه داد: این مهم در راستای گسترش شعائر فرهنگی و معنوی و ایجاد فضای آرامش روحی در بین جامعه مددجویان تحت حمایت، در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود.
بردستانی یادآور شد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته، پس از هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم، مددجویان تحت حمایت بهزیستی و مشتاقان زیارت عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی به این سفر معنوی و فرهنگی عزیمت کردند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیرجان گفت: ۵۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی سیرجان در قالب کاروان زیارتی به صورت زمینی از طریق مرز شلمچه به این سفر زیارتی اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: طی این سفر زائران حسینی به مدت یک هفته ضمن شرکت در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین، از برنامه‌های اربعین حسینی و زیارت عتبات عالیات بهرمنده می‌شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *