0

اربعین بازمهندسی جهاد تبیین است/ عزاداری ۲۰۰ هیات در مشهد

اربعین بازمهندسی جهاد تبیین است/ عزاداری ۲۰۰ هیات در مشهد
بازدید 19

علی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر اربعین را نماد عشق، دلدادگی شیعیان و آزادگان عالم به سالار شهیدان و تمرین فداکاری، ایثارگری و پرواز به سوی الی الله است، به موضوع سو تغذیه فکری در مسائل فرهنگی اشاره کرد.
وی گفت: هیئات با توجه به منویات امامین انقلاب وظیفه مهم و حساسی برعهده داشته که جهاد تبیین را در این مسیر سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دادند.
وی با اظهار اینکه محرم باز مهندسی جهاد تبیین است؛ افزود: همانگونه امام حسین (ع) با اطمینان قلبی که نشأت گرفته از اتصال معنوی با خدای متعال بوده با آرامش و باور عمیق به وعده‌های الهی گام برداشتند و اقدام و عمل اباعبدالله ماندگار و امروز، مراسم اربعین به بزرگترین اجتماع مردم جهان تبدیل شده است.
رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران ادامه داد: بیش از ۲۰ موکب هیئات مذهبی شهرستان‌های استان در خاک عراق در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی مشغول خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله هستند و در اکثر شهرها و روستاها هیأت‌ها و تشکل های دینی، مواکب و غرفه‌های فرهنگی و مذهبی دایر کردند و در روز اربعین پیاده روی دلدادگان حسینی در سراسر استان برگزار می‌شود.
باقری همچنین به موضوع دهه آخر ماه صفر اشاره کرد و گفت: همه ساله حدود ۲۰۰ هیأت مذهبی در مشهد مقدس و حرم رضوی به عزاداری و دسته روی می‌پردازند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *