0

سال گذشته ۳۰ جلد کتاب در شهرستان اردستان رونمایی شد

سال گذشته  ۳۰ جلد کتاب در شهرستان اردستان رونمایی شد
بازدید 14

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان امامدادی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی یکسال گذشته با توجه به مسائل و مشکلات موجود، تعداد ۴ نمایشگاه کتاب در شهرستان برگزار شده همچنین در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز حضور داشتیم که رونمایی از کتاب و معرفی مشاهیر اردستان نیز انجام شد.
وی افزود: نمایشگاه‌های متعددی همچون فرهنگ مکتوب شهرستان و عکس محرم برگزار شد سال گذشته در پیاده‌روی جاماندگان اربعین موکب فرهنگی اداره ارشاد شهرستان برپا شد که استقبال قابل توجهی را از سوی همشهریان داشتیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: سال گذشته از بیش از ۳۰ جلد کتاب در شهرستان اردستان رونمایی شد همچنین در یک‌سال گذشته حدود ۶ محفل ادبی و شعرخوانی همراه با دو مورد نمایشگاه نقاشی برگزار شد.
امامدادی تصریح کرد: در پیاده‌روی جاماندگان اربعین شهرستان نیز اداره فرهنگ و ارشاد غرفه فرهنگی خواهد داشت که عکس و نقاشی‌هایی نیز برای افراد خواهیم داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *