0

۶۳ هزار نفر شب اسکان موقت برای دهه پایانی صفر فراهم شده است

۶۳ هزار نفر شب اسکان موقت برای دهه پایانی صفر فراهم شده است
بازدید 13

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جلیل بامشکی اظهار کرد: طبق اعلام صنف هتل داران و مجموعه‌های اقامتی، ظرفیت اقامتی مشهد ۱۰۰ درصد تکمیل شده است و شهرداری مشهد با وجود اینکه مسؤولیتی در این زمینه ندارد، اما ۶۳ هزار نفر شب اسکان موقت فراهم شده است.
معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: طبق اعلام صنف هتل داران و مجموعه‌های اقامتی، ظرفیت اقامتی مشهد ۱۰۰ درصد تکمیل شده است و شهرداری مشهد با وجود اینکه مسؤولیتی در این زمینه ندارد، اما ۶۳ هزار نفر شب اسکان موقت فراهم شده و سایر نهادها مانند مساجد و حسینیه‌ها نیز پای کار هستند و در مجموع ۵۰۰ هزار نفر شب اسکان موقت پیش بینی شده است.
وی افزود: طبق پیش بینی‌ها با توجه به اینکه دهه پایانی صفر در تابستان قرار دارد بیش از ۶ میلیون زائر به شهر مشهد مشرف خواهند شد و تلاش ما این است که مأموریت‌های شهرداری به نحو احسن انجام شود.
بامشکی گفت: یکی از نیازهای اصلی زائران، راهنمایی و اطلاع رسانی است که در این راستا در نقشه شهر مشهد نیازمندی‌های زائران مانند نانوایی، غرفه ارزاق و … جانمایی شده است، علاوه بر این شماره ۳۷۰۴۵ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات زائران است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *