0

عملکرد ادارات گناوه به مردم اطلاع رسانی شود

عملکرد ادارات گناوه به مردم اطلاع رسانی شود
بازدید 18

به گزارش خبرنگار مهر، ️محمدتقی صفری عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای حضور در بین مردم و ارائه گزارش عملکرد است و مسئولان باید در این زمان مغتنم، اقدام و اهتمام جدی ورزند.
رئیس شورای اداری شهرستان گناوه افزود: در طول سه سال اخیر کارهای بزرگی در سطح شهرستان انجام شده و اعتبارات خوبی به دستگاه‌های اجرایی برای پروژه‌های متعدد عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف اختصاص یافته است که ضرورت دارد مردم از آنها اطلاع و در جریان قرار بگیرند.
فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: میزان اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی در طی سه سال اخیر، جهت اجرای پروژه‌ها از جمله در حوزه بهداشت، راه، مسکن، ورزش و آموزشی چندین برابر افزایش یافته است که مسئولان در هفته دولت در گزارشی به صورت مقایسه‌ای نسبت به سال‌های قبل تولید محتوا کرده و به اطلاع مردم از طریق فضاهای مجازی، رسانه‌ها و در ادارات خود برسانند.
وی ادامه داد: به عنوان نمونه تنها در بخش ریگ بیش از سه هزار میلیارد تومان از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال جهت افتتاح و اجرای پروژه‌ها اختصاص و هزینه شده که ۶۱۶ میلیارد تومان آن مربوط به پروژه‌های هفته دولت امسال بوده و بی سابقه است.
فرماندار گناوه از حمایت، پشتیبانی و نگاه ویژه استاندار بوشهر به این شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله تأمین اعتبار پروژه‌ها تقدیر کرد و گفت: در هفته دولت چندین پروژه در سطح این شهرستان افتتاح و اجرایی می‌شود که بخشی از آنها با حضور استاندار است.
وی تاکید کرد: مسئولان ادارات در رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم مجدانه تلاش کنند و کارهای آنها را به امروز و فردا به هیچ وجه محول نکنند.
رئیس شورای اداری شهرستان گناوه با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت که با نام شهدای گرانقدر محمد علی رجایی رئیس جمهوری و محمد جواد باهنر نخست وزیر کشورمان عجین شده، فرصتی است برای شناخت تلاش‌های دولتمردانی که جان خود را برای اعتلای نظام فدای اسلام و ایران کردند.
لزوم حضور پررنگ مسئولان در برنامه‌های هفته دولت
وی بیان داشت: در این هفته برنامه‌های مختلفی در شهرستان پیش بینی شده است که از دوم شهریور با حضور در گلزار شهدا آغاز و در ادامه میز خدمت در مصلای جمعه برگزار خواهد شد.
وی از مسئولان خواست تا در اولین روز از هفته دولت حضوری پررنگ در برپایی میز خدمت و نمازجمعه و همچنین برنامه‌های این هفته داشته باشند.
فرماندار گناوه پیاده روی اربعین حسینی را نماد اقتدار شیعه و جهان اسلام دانست و گفت: با توجه به اینکه به مناسبت این روز، پیاده روی از گلزار شهدا تا شهدای گمنام گناوه برگزار خواهد شد از عموم مردم و همچنین مسئولان و کارکنان ادارات این شهرستان در خواست می‌شود در این برنامه معنوی شرکتی گسترده داشته باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *