0

امنیت جامعه با مشارکت رسانه‌ها و مردم محقق می‌شود

امنیت جامعه با مشارکت رسانه‌ها و مردم محقق می‌شود
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی احدی عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان آستارا که در دفتر فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: امروز رسالت سنگینی بر دوش خبرنگاران است و وظیفه اطلاع رسانی و روشنگری و آگاهی بخشی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
فرمانده انتظامی آستارا با مطلوب توصیف کردن ارتباط و نوع اطلاع رسانی خبرهای حوزه ناجا در این شهرستان اضافه کرد: نوع انعکاس خبرهای نیروی انتظامی از طریق رسانه‌ها اعتماد عمومی جامعه به ناجا را به همراه دارد.
وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی در جامعه و تأثیر رسانه در دنیای کنونی بیان داشت: لازم است اهمیت رسانه‌ها پذیرفته و تقویت شود و از طرفی رسانه‌ها باید به وظیفه خود که نقد منصفانه و اطلاع‌رسانی صادقانه است بپردازند و مراقب باشند که آسیب‌ها نیز دامن‌گیر آن‌ها نشود.
سرهنگ احدی با بیان اینکه برقراری امنیت در منطقه‌ای با ویژگی‌های جغرافیایی متفاوت و گستردگی کاری دشوار است افزود: اما از آنجا که مقوله امنیت یک مفهوم چند وجهی است قطعاً برقراری امنیت با مشارکت مردم و رسانه‌ها امکان پذیر خواهد بود.

ر پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر و هدایا از خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان تجلیل شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *