0

جزئیات پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در سیریک اعلام شد

جزئیات پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در سیریک اعلام شد
بازدید 14

حجت الاسلام حسین علیادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آئین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با شعار «لشکر حسین (ع)، لشکر قدس» روز یکشنبه ۴ شهریور همزمان با روز اربعین از شهر کوهستک تا آستانه مرتضی علی (ع) روستای کرپان برگزار می‌شود.
وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، آئین راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در سیریک همزمان با روز اربعین و با حضور عاشقان حضرت اباعبدالله (ع)، از شهر کوهستک تا آستانه مرتضی علی (ع) روستای کرپان برگزار می‌شود،
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک با بیان اینکه این آئین در روز یکشنبه ۴ شهریور پس از نماز صبح و قرائت زیارت شریف اربعین آغاز می‌شود، تصریح کرد: در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین که بیش از ۶ کیلومتر است، تعداد ۳ موکب مردمی برپا شده است که در این موکب‌ها ایستگاه‌های فرهنگی و خدماتی به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.
حجت الاسلام علیادپور با بیان اینکه، یکی از این غرفه‌ها جهت روایت‌گری حماسه مقاومت مردم غزه و بیان جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل فعال خواهند بود، اظهار کرد: قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی مذهبی، چاوش خوانی، مداحی، قرائت زیارت اربعین و برگزاری نماز ظهر اربعین از جمله برنامه‌های این اجتماع خواهد بود.
وی با تقدیر از تمامی دستگاه‌های شهرستان، سپاه و بسیج، شهرداری کوهستک و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، فعالان مردمی، مساجد و هیأت مذهبی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی گفت: هر ساله راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در سیریک همزمان با روز اربعین و با حضور عاشقان حضرت اباعبدالله (ع)، برگزار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *