0

توزیع ۱۹ هزار وعده غذایی در موکب امامزادگان مرکزی در کاظمین

توزیع ۱۹ هزار وعده غذایی در موکب امامزادگان مرکزی در کاظمین
بازدید 15

حجت الاسلام عبدالله واحدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به خدمات موکب سیدالشهدا اراک در کشور عراق در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: از زمان استقرار این موکب در مسجد براثای شهر کاظمین عراق تا پایان ششمین روز فعالیت این موکب تاکنون ۸ هزار لیوان چای، پنج هزار لیوان شربت آبلیمو، پنج هزار لیوان آب، ۴۵۰۰ وعده صبحانه ،۶ هزار وعده ناهار و ۸ هزار وعده شام توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی افزود: همچنین در این ایام پذیرش اسکان ۴۵۰۰ نفر، ویزیت و امداد رسانی ۵۰۰ نفر، اقامه نماز جماعت ۱۸ وعده، قرائت زیارت عاشورا و زیارت وارث ۸ نوبت، سخنرانی و توسل و روضه خوانی ۵ نوبت، بیان احکام به ۲ زبان عربی و فارسی ۵ نوبت، نشست‌های بصیرتی در بین زوار ۱۵ نوبت، و توزیع اقلام فرهنگی شامل ۶۰۰ چفیه ؟۲۰۰ پیکسل، ۲۰۰ صلوات شمار، نصب بنر با موضوعات اربعین و اطلاع رسانی خدمات موکب ۲۰ مورد، توزیع بیش از ۶۰۰۰ میان وعده (فتیر) انجام شده است.
حجت الاسلام واحدی ادامه داد: بیشتر موکب‌ها در ۲ محور فعالیت دارند اما موکب سید الشهدا استان مرکزی در کشور عراق در ۴ محور، اطعام، بهداشت و درمان، اسکان و امور فرهنگی ارائه خدمت می‌کند و فعالیت این موکب تا پنجم شهریورماه یک روز بعد از اربعین تداوم دارد.

وی ادامه داد: برای دهمین سال موکب حضرت سید الشهدا متعلق به امام زادگان استان مرکزی ۲۲ مرداد ماه با ۴۰ خادم به این کشور اعزام و خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) را از ۲۵ مرداد آغاز کرده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *