0

هلال احمر با تمام امکانات در ایران و عراق مشغول ارائه خدمت است

هلال احمر با تمام امکانات در ایران و عراق مشغول ارائه خدمت است
بازدید 16

به گزارش خبرنگار مهر، بابک محمودی ظهر پنجشنبه در بازدید از مرز خسروی اظهار کرد: امسال با توجه به فراهم شدن امکانات اربعینی شاهد وضعیت بسیار خوبی در مرز خسروی هستیم مجموعه هلال احمر استان کرمانشاه نیز در این بین با تمام امکانات، تجهیزات و برنامه‌ریزی بسیار خوب عمل کرده است.
وی با اشاره به اینکه هلال احمر در مرز خسروی و ایام اربعین با تمام امکانات و ظرفیت‌های خود در حال خدمت است، افزود: هلال احمر امسال با اکیپی بالغ بر ۲ برابر ظرفیت سال گذشته در حال ارائه خدمات هستند و در داخل خارج از مرز و در داخل خاک عراق نیز این خدمات ادامه دار است.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور تصریح کرد: تعامل بسیار خوبی که مجموعه هلال احمر استان کرمانشاه با هلال احمر عراق و مسئولین عراقی انجام گرفته کارها رو بسیار تحصیل کرده و سرعت عمل کارها بسیار بالا برده است.
محمودی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز به خدمات هلال احمر چه در ایران و چه در خاک عراق این امکان فراهم شده و دچار هیچ گونه تأخیری در دریافت خدمات نیستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *