0

کردهای غیور در موکب‌داری ایام اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند

کردهای غیور در موکب‌داری ایام اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند
بازدید 14

حجت‌الاسلام والمسلمین جمادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فلسفه حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی و خود قیام امام حسین برای مقابله با ظلم بود.
وی افزود: امام حسین یکی از مظلومان زمان خود بود و درسی که اربعین به ما داد این بود که برای مظلوم و دفاع از او به پا خیزیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار عنوان کرد: شرکت در این راهپیمایی نمادی برای کم کردن آه و اندوه این ظلم و فریاد ندای مقابله با ظلم است که آزادگان جهان فارغ از هر دین و مذهبی در آن حضور بهم می‌رسانند.
حجت‌الاسلام والمسلمین جمادیان یادآور شد: شیعه و سنی و مسیحی و یهودی همه در مسیر کربلا هستند و هرکسی که آزاده باشد قدم در این وادی می‌گذارد.
وی افزود: کربلای امروز جهان غزه است و یزیدیان صهیونیستی با همه ظلم‌هایی که علیه مردم بی‌دفاع فلسطین روا می‌دارند در مقابل مسلمانان و اتحادشان کم می‌آورند.
دفاع از غزه وظیفه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان اسلام است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار اذعان کرد: اولویت امروز جهان اسلام غزه است و وظیفه ما دفاع از مظلومیت مردم غزه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین جمادیان ادامه داد: کردهای غیور، وطن دوست و ناموس پرست در موکب‌داری اربعینی سنگ تمام گذاشتند و سال اول کم و کاستی‌های بود اما امسال به واسطه اربعین اقدامات خوبی انجام شده است.
وی تصریح کرد: مهمان نوازی مردم و نظم موکب‌ها نگرش ایران و جهان را نسبت به کردستانی‌ها تغییر داده و امروز اربعین نام کردستان آنگونه که شایسته و بایسته آن است شناسانده شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین جمادیان گفت: در استان علاوه بر بعد معنوی، در حوزه اقتصادی تحولاتی انجام شده که در قبال موکب‌داری و مهمان‌نوازی مردم شریف استان و خاصتا شهرستان مریوان این اقدامات انجام شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *