0

افتتاح ۱۳۵ پروژه برق‌رسانی همزمان با هفته دولت در استان

افتتاح ۱۳۵ پروژه برق‌رسانی همزمان با هفته دولت در استان
بازدید 14

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فرهزاد صبح امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۱۳۵ پروژه برق رسانی در سطح استان به ارزش ۴۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: ۲۳۹ پروژه دیگر نیز در سطح استان چهارمحال و بختیاری کلنگ زنی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری افزود: تعداد کل پروژه‌های برق رسانی استان در هفته دولت ۳۷۴ طرح می‌باشد که جمعاً با اعتبار ۱۵۶ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
وی بهینه سازی شبکه‌های برق رسانی روستایی و شهری، رفع حریم و نقاط خطرآفرین تأسیسات، برق رسانی به مجموعه‌های مسکن ملی، احداث و توسعه فیدرهای برق رسانی، نصب و تعویض لوازم اندازه‌گیری، تبدیل چراغ‌های روشنایی معابر به LED، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار و … را از محورهای اصلی این پروژه‌ها در هفته دولت عنوان کرد.
فرهزاد خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه‌ها؛ پایداری شبکه‌های برق رسانی، رفع افت ولتاژ احتمالی، بهبود مبلمان شهری، رفع تلفات انرژی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و… را به همراه خواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *