0

۶۰۹ طرح صنعتی،کشاورزی و عمرانی در زنجان افتتاح می‌شود

۶۰۹ طرح صنعتی،کشاورزی و عمرانی در زنجان افتتاح می‌شود
بازدید 16

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی، با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت پروژه‌های متعددی در استان زنجان به بهره‌برداری خواهد درسید.
وی با بیان اینکه در راستای گرامیداشت هفته دولت ۶۰۹ طرح صنعتی، کشاورزی، عمرانی و گردشگری در این استان و با ۱۴۴ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: ثمره افتتاح این تعداد طرح برای زنجانی‌ها ایجاد اشتغال برای ۵ هزار و ۵۷ نفر در استان است.
افشارچی با اشاره به اینکه همزمان با این هفته در بخش‌های آب، برق و گاز ۱۵۰ پروژه با ۳ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار و در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۳ طرح با ۶ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: سهم حوزه‌های فرهنگی، گردشگری و آموزشی، ۱۵ طرح با ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین سهم حوزه کشاورزی ۱۳۲ طرح با ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار بوده که از جمله طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.
استاندار زنجان یادآوری اینکه در این هفته، ۵۵ طرح با ۱۰۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه صنعت و در حوزه اشتغال حمایتی ۱۱ طرح با ۳۹۰ میلیارد ریال به بهره‌بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: در حوزه راه و مسکن نیز، ۲۱ طرح با ۹ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه در حوزه عمران شهری ۵۴ طرح با ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال و در حوزه عمران روستایی نیز ۱۵۱ طرح با ۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال در این هفته افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت نیز ۷ طرح با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *