0

اطعام روزانه ۲۰هزار زائر در موکب حرم بانوی کرامت در عراق

اطعام روزانه ۲۰هزار زائر در موکب حرم بانوی کرامت در عراق
بازدید 18

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد موسی کاظمی در گفت‌وگویی با اشاره به خدمات بخش طبخ و توزیع غذا در موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی اربعین اظهار کرد: فعالیت خادمین موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در بخش آشپزخانه و پذیرایی از قبل از اذان صبح آغاز می‌شود و روزانه ۲۰ هزار پرس غذای سرد و گرم و میان وعده در بین زائران اربعین که به موکب آستان کریمه اهل بیت (ع) می آیند توزیع می‌شود.
مسؤول مهمانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) ادامه داد: موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در سه وعده صبحانه، نهار و شام با غذای گرم و در سه میان وعده با ساندویچ سرد، آب دوغ خیار، ساندویچ فلافل و … از زائران پذیرایی می‌کند.
وی با اشاره به نانوایی مستقر در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: در کنار وعده‌های غذایی و میان وعده‌ها روزانه ۴ هزار و ۵۰۰ قرص نان سنتی لواش نیز پخت و توزیع می‌شود.
موسی کاظمی از طرح جدید موکب برای پذیرایی از زواری که شب‌ها به موکب می آیند خبر داد و گفت: برنامه جدیدی که امسال راه اندازی کردیم این است که یک میان وعده شبانگاهی برای زائرانی که احیاناً در طول مسیر بودند و به موکب بانوی کرامت آمده‌اند تدارک دیده شده که اگر شام و غذایی میل نکرده باشند از آنان پذیرایی شود.
مسؤول مهمانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در پایان سخنان خود از رعایت دقیق نکات بهداشتی از سوی پرسنل آشپزخانه و نانوایی موکب گفت و تاکید کرد: همه پرسنل و همکارانی که در این بخش فعالیت می‌کنند همگی در ایران کارت بهداشت دارند و کلیه نکاتی که مربوط به بهداشت کارکنان و محیط می‌شود را رعایت می‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *