0

۱۹۵ پروژه شاخص در شهرستان دشتی افتتاح و اجرا می‌شود

۱۹۵ پروژه شاخص در شهرستان دشتی افتتاح و اجرا می‌شود
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی ظهر جمعه در جمع مردم شهر خورموج ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: علی‌رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، با درایت امامین انقلاب توانسته‌ایم از تمامی پیچ و خم‌های مسیر عبور کنیم، اگر چنین چالش‌هایی در هر نقطه دیگری از جهان رخ می‌داد، بی‌شک آن کشور با مشکلات جدی و اساسی مواجه می‌شد.
وی افزود: اما با این وجود، نظام جمهوری اسلامی ایران، مستحکم‌تر و استوارتر از قبل به مسیر خود ادامه داده و بر چالش‌ها غلبه کرده است.
وی ادامه داد: در همین راستا، طی سه انتخابات گذشته، مردم شهرستان دشتی با حضور گسترده و مشارکت حداکثری، هوشیاری و وفاداری خود به انقلاب را نشان داده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کردند. این حضور نشان‌دهنده پایبندی عمیق مردم به ارزش‌های نظام و رهبری است.
وی اضافه کرد: تغییر دولت در کشور هیچ‌گونه خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نکرده است.
بحرانی بیان کرد: در هفته دولت، ۱۹۵ پروژه مهم با اعتبار ۹۳۴ میلیارد تومان افتتاح و اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: این هفته که با آغاز به کار دولت چهاردهم همزمان شده است، فرصتی است تا همه مدیران با همکاری و همراهی لازم، در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم گام بردارند. چرا که موفقیت دولت، به‌طور مستقیم با موفقیت نظام گره خورده است.
فرماندار دشتی بیان کرد: بحران‌های منطقه‌ای نیز همچنان ادامه دارد؛ به‌ویژه در غزه، که رژیم صهیونیستی به وحشیانه‌ترین شکل ممکن مردم بی‌گناه را به خون کشیده و سعی دارد تا کشور ما را نیز با مشکلاتی روبرو کند، اما همان‌طور که همواره دیده‌ایم، رهبر معظم انقلاب با ترسیم خطوط مستقیم و روشن، مسیری را پیش روی مردم قرار داده‌اند که چشم تمامی ملت به آن دوخته شده و همه از این رهنمودها پیروی می‌کنند.
در پایان، از همه مدیران و مسئولان خواسته شد که تا آخرین روزهای خدمت خود، از هیچ تلاشی جهت خدمت به مردم دریغ نورزند و به‌گونه‌ای عمل کنند که خدماتشان به‌عنوان بخشی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به یادگار بماند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *