0

یک واحد صنفی سوغات در مشهد پلمب شد

یک واحد صنفی سوغات در مشهد پلمب شد
بازدید 18

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن صیادی اظهار کرد: نظارت بر عرضه کالا و خدمات توسط واحدهای صنفی اطراف حرم مطهر رضوی در آستانه دهه پایانی صفر افزایش یافته و شبانه روزی شده است.
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: در گشت مشترک روز گذشته مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با سایر دستگاه‌های نظارتی، یک واحد صنفی عرضه سوغات واقع در منطقه ثامن پس از تشکیل پرونده تعزیری برای آن پلمب شد.
وی ادامه داد: روز گذشته همچنین یک کافی شاپ در محدوده خیابان «قاضی طباطبایی» مشهد به علت تخلفات مکرر پس از تشکیل پرونده، پلمب و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.
صیادی اظهار کرد: همچنین یک واحد صنفی «کافه قلیان» در محدوده خیابان «جلال آل احمد» نیز به دلیل تخلفات صنفی پلمب شد.
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: بیشتر تخلفات این واحدهای صنفی گران فروشی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی است.
وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۲۶۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی مشهد صورت گرفته که ۳۱۰ مورد منجر به تشکیل پرونده به ارزش ۲۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال و ارجاع به تعزیرات شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *