0

۴ پروژه در سطح شهرستان دشتی افتتاح یا آغاز رسید

۴ پروژه در سطح شهرستان دشتی افتتاح یا آغاز رسید
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر جمعه در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت به مردم و مسئولین، به اهمیت این پروژه‌ها در توسعه و بهبود زیرساخت‌های شهرستان اشاره کرد.
بحرانی اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل افتتاح دو زمین چمن دانش‌آموزی، افتتاح یک باربری، برق‌رسانی و همچنین آغاز عملیات اجرایی یک مجتمع بین‌راهی می‌باشد.
وی تأکید کرد: این پروژه‌ها نه‌تنها به ارتقای امکانات ورزشی و رفاهی منطقه کمک می‌کنند، بلکه نقشی اساسی در تسهیل حمل‌ونقل و ایجاد اشتغال در شهرستان دارند.

فرماندار دشتی با اشاره به اهمیت هفته دولت به‌عنوان فرصتی برای مرور و ارزیابی دستاوردهای دولت در عرصه‌های مختلف، از تلاش‌های بی‌وقفه تمامی مدیران و مسئولین شهرستان در اجرای این پروژه‌ها تقدیر و تشکر کرد.
وی بیان کرد: دولت و مسئولین شهرستان دشتی با تمام توان در جهت رفع نیازهای مردم و توسعه زیرساخت‌های منطقه تلاش می‌کنند و اجرای این پروژه‌ها نمونه‌ای از تعهد و همت مسئولین در این مسیر است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *