0

فعالیت مستمر پروژه ۸۴۸ واحدی دهدشت/حرکت به سوی اتمام در زمان مقرر

فعالیت مستمر پروژه ۸۴۸ واحدی دهدشت/حرکت به سوی اتمام در زمان مقرر
بازدید 16

محمد راستا در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک روز خبرنگار و تسلیت به مناسبت اربعین حسینی، از آغاز به کار اساسی و آماده سازی بلوک‌های این پروژه خبر داد.
وی با اشاره به آماده‌سازی‌های انجام‌شده در این پروژه اظهار داشت: تا کنون، بخش عمده‌ای از زیرساخت‌های اساسی پروژه آغاز و کار آرماتور بندی بلوک‌ها انجام و بزودی وارد مرحله بتون ریزی خواهد شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این پروژه شامل ۵۳ بلوک مسکونی است که هر بلوک شامل ۱۶ واحد در چهار طبقه و بر روی پارکینگ قرار دارد.
راستا همچنین به موضوع تأمین مالی پروژه اشاره کرد و گفت: برای این پروژه، وام ۵۵۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده که به همراه آورده مردمی، تأمین مالی این پروژه را پوشش می‌دهد و از نظر زیرساخت‌ها نیز خوشبختانه تمامی مشکلات رفع شده است.
راستا افزود: با توجه به درخواست بالای متقاضیان برای واحدهای این پروژه، متأسفانه به دلیل محدودیت‌های موجود، امکان ثبت‌نام برای همه متقاضیان فراهم نشد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با تکمیل مراحل ساخت و تحویل واحدها، رضایت هرچه بیشتر مردم را جلب کنیم.
راستا در پایان گفت: در صورت عدم بروز موانع غیرمنتظره، این پروژه طبق قرارداد ۲ ساله به اتمام رسیده و واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *