0

پل سیبلی آستارا به بهره برداری رسید

پل سیبلی آستارا به بهره برداری رسید
بازدید 14

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه همزمان با دومین روز از هفته دولت پل سیبلی در محور آستارا – تالش که بر اثر سیل شهریور سال گذشته در آستارا تخریب و نیاز به بازسازی داشت با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسؤولان چهار پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آستارا به صورت تجمیعی به میزان اعتبار ۹۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
این چهار پروژه شامل احداث پل سیبلی به طول ۲۱ متر و اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، لکه گیری و روکش آسفالت محور آستارا-آقچای به طول ۲ کیلومتر و با میزان اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، لکه گیری و روکش آسفالت محور آستارا تالش به طول ۱۵ کیلومتر و اعتبار ۴۰ میلیارد تومان همچنین آسفالت راه روستاهای نظر محله، خان حیاطی و شیر حیاطی به طول یک و نیم کیلومتر و میزان اعتبار ۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
پل سیبلی در مسیر جاده آستارا به تالش در سیل شهریور ۱۴۰۲ تخریب شد و تردد در این مسیر از لاین همجوار به صورت دوطرفه انجام می‌شد که ترافیک سنگینی را در این مسیر به همراه داشت.
با بازدید وزیر کشور در دولت سیزدهم و استاندار گیلان از این پل و با تأمین اعتبار از اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور شهید به استان گیلان عملیات بازسازی این پل آغاز و پس از گذشت ۱۰ ماه این پروژه را به اتمام رسید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *