0

استقلال فرمانداری مشهد از استانداری در عرصه خدمت به مردم

استقلال فرمانداری مشهد از استانداری در عرصه خدمت به مردم
بازدید 15

به گزارش خبرگزاری مهر، شنبه ۳ شهریور محسن داوری فرماندار مشهد به همراه معاونین خود در دومین روز از هفته دولت با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.
آیت الله سید احمد علم‌الهدی در این دیدار اظهار کرد: اینکه ادارات شهری ما در این دوره از ادارات کل مستقل شده و در خدمت به مردم تلاش می‌کنند، یک موفقیت ارزشمندی بوده که برای عزیزان ما به وجود آمده و مرهون یک واقعیت است. بر این اساس؛ فرمانداری مشهد مقدس هم‌اکنون در عرصه خدمت به مردم از استانداری خراسان رضوی استقلال پیدا کرده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس با قدردانی از تلاش‌های فرماندار شهرستان ابراز کرد: وجود «فرماندار» را در عرصه مسئولیت آقای داوری احساس کردیم. خوشبختانه فرماندار از همان آغاز مدیریت خود، امورات مشهد را به دست گرفت و به مدیریت مشهد در مقابل استان استقلال بخشید.
وی با بیان اینکه در مسائل اجتماعی استان و مباحث کلی آقای استاندار را موفق می‌دانیم خطاب به فرماندار مشهد مقدس تاکید کرد: شما و معاونین بار را از روی دوش استاندار برداشته‌اید و این باعث موفقیت، عمران و آبادانی استان شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *