0

ارتقای سطح نشاط جامعه سرمایه‌گذاری برای کاهش آسیب‌ها است

ارتقای سطح  نشاط جامعه سرمایه‌گذاری برای کاهش آسیب‌ها است
بازدید 14

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان کامرانی در سومین جلسه کارگروه اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده استان هرمزگان توقع امروز جامعه را توسعه ورزش‌های همگانی و توجه به سلامت محصولات غذایی دانست و اظهار کرد: آگاه‌سازی و افزایش سواد عمومی در حوزه اهمیت ورزش و تحرک، جامعه را به سمت ایجاد سبک زندگی سالم و نشاط می‌برد که ماحصل آن موفقیت‌های اجتماعی است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ضمن قدردانی از حضور باشکوه و دشمن شکن مردم در حماسه اربعین حسینی و راهپیمایی‌های جاماندگان در استان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت، ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در طرح توسعه ورزش همگانی همکاری جدی داشته باشند و این مهم باید در بین کارکنان دولت نیز نهادینه شود چرا که در ارائه خدمت به مردم و تکریم و پاسخگویی تأثیر بسزایی دارد.
وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های محلی، افزود: نقش ارتباطی شبکه‌های بسیج و فعالان محلات در این امر اهمیت ویژه‌ ای دارد که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، هرگونه هزینه و همکاری در افزایش سطح نشاط و تندرستی مردم را سرمایه‌گذاری ارزشمندی در مسیر کاهش آسیب‌ها دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین شاخص موفقیت در طرح توسعه ورزش همگانی دسترسی آسان و رایگان مردم به خدمات و اماکن ورزشی در کنار مکان‌های عمومی است.
احسان کامرانی همچنین در خصوص اهمیت سلامت محصولات غذایی به ویژه محصولات لبنی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی باید نظارت کامل بر نقشه مسیر سفید از تولید، جمع‌آوری، حمل و نقل و توزیع داشته باشند چرا که به همان نسبت که بر مصرف محصولات لبنی تأکید می‌شود بیشتر از آن عرضه محصولات غیربهداشتی و بی‌کیفیت برای سلامت مردم زیانبار است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *