0

ثبت بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در جاده‌های لرستان

ثبت بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در جاده‌های لرستان
بازدید 14

به گزارش خبرگزاری مهر، عارف امرایی در سخنانی، اظهار داشت: از آغاز طرح اربعین حسینی و ۱۶ مرداد تا شش شهریورماه ۱۴۰۳، تردد هفت میلیون و ۷۳۷ هزار و ۲۸۵ خودرو در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه ترددهای استان در ۶۸ محور مجهز به ترددشمار آنلاین ثبت می‌شود، افزود: میزان تردد در مدت مشابه طرح اربعین سال گذشته هشت میلیون و ۱۰۹ هزار و ۲۶ تردد است.
سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: در طرح اربعین امسال تعداد ترددهای ثبت شده در محورهای ورودی استان یک میلیون و ۲۶۷ و ۷۱۵ تردد و تعداد ترددهای ثبت شده در محورهای خروجی استان یک میلیون و پنج هزار و ۹۲۶ تردد است.
امرایی، اضافه کرد: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین حسینی علیه‌السلام، سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به‌صورت شبانه‌روزی ضمن اطلاع‌رسانی وضعیت مسیرهای موردنظر، پاسخگوی زائران اربعین است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *