0

ساحل بوشهر برای ایام عید نوروز ساماندهی شود

ساحل بوشهر برای ایام عید نوروز ساماندهی شود
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بهروز بهروزی عصر دوشنبه در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار کرد: رویکرد مدیریت ورزشی علاوه بر ایجاد و گسترش زیر ساخت‌های مکان‌های ورزشی باید تقویت روحیه پهلوانی و صیانت از ورزشکاران باشد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی در حال توطئه و برنامه ریزی برای جوانان ما در رتبه‌های قهرمانی هستند و ما باید در مقابل این توطئه‌ها برنامه داشته باشیم.
تقویت منش پهلوانی
وی بیان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان علاوه بر بسط و گسترش زیر ساخت‌ها باید نگاه ویژه ای به مشکلات جوانان اعم از ازدواج و برنامه ریزی برای تقویت روحیه جوانان و بنیه خانواده آنها داشته باشد تا اینکه جوانان این سازمان را ملجا و تکیه گاه خود ببینند.
حجت الاسلام بهروزی بر لزوم پیشگیری از ورود آسیب‌های اجتماعی به عرصه ورزشی و ساماندهی مکان‌های ورزشی و ساحلی تاکید کرد و افزود: از هم اکنون به جهت ساماندهی ساحل برای ایام عید نوروز برنامه ریزی داشته باشید.
رشد بصیرتی در جامعه ورزشی
وی تاکید کرد: نباید ما اجازه دهیم که فرصت‌های ورزشی و سلامت جامعه با عدم برنامه ریزی برای استان، تبدیل به ناهنجاری وتهدید شود.
حجت الاسلام بهروزی گفت: پیشنهاد می‌شود مجمعی از اندیشمندان به منظور تقویت منش پهلوانی و رشد بصیرتی در جامعه ورزشی صورت گیرد و رفتارهایی که موجب رشد و بالندگی اجتماع است برجسته شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *